2010年2月6日星期六

愈來愈愛 Bourjois 甲油 ^o^!

不得了啊!真的愈來愈愛 Bourjois 甲油呀!KL 是一個新手,又不懂修甲,出去給美甲師修又要花費,所以甲邊死皮都是用指甲鉗剪下算,但一油指甲就成日油到出界~用過好幾個牌子,平貴都有,但目前 KL 覺得最好掃同容易掌握的,就非 Bourjois 莫屬!

今次分享下剛入手的 Effet Faux Ongles 57 Voline Sublime ( KL 都是鍾意深色同實色的甲油 )酒紅色,甲油質地比較稀身,掃頭夠大,掃兩下已可填滿指甲!

塗抹了一層,好出色!

油兩層就更加實色,甲油富光澤感,看來充滿高貴氣質。

價錢不太貴,又易掃!正!正!正!

每人膚質喜好不同,KL 適合喜歡的未必人人感覺一樣,大家有興趣入手的 KL 建議可在網站:http://www.bourjois.com.hk/ 或 Facebook http://www.facebook.com/BourjoisHongKong?ref=ts&fref=ts 了解更多,或到專門店摸摸試試先喔~

文章回顧:Life in Pink。BOURJOIS 秋妝率先試 按我
精靈 Summer Look 。★。 BOURJOIS Summer in Montmartre Collection 按我
顯色 ❤ 滋潤 ❤ BONJOUIS Shine Edition Lipstick 按我
・ღ $48 便可抱著清爽無汗臭回家~ BOURJOIS ღ・ 按我
價廉物美 ~ BOURJOIS 果療潤澤粉餅 & 明眸修飾液 按我
極速豐盈 ~ BOURJOIS VOLUME FAST and PERFECT MASCARA 按我
炎夏清爽孖寶 ~ Bourjois 按我
初試 Bourjois 有機排毒粉底液 按我
Bourjois 大細化妝箱入荷 按我
愈來愈愛 Bourjois 甲油 ^o^! 按我
人買我又買之 Bourjois Paris - 遮暇液試用 按我

KL 的分享地方,歡迎觀看:she.com pro.chats Blogimore.hk BlogMySina BlogFashion & Beauty BlogBlogspot Blogtheztyle Blog BE Certified BlogBeauty Life BlogLadyQooza BlogBlog DBElle BlogMyage BlogSalaD Blog女人愛晒Facebook微博

想找 KL 可以 Email:kanixlee@gmail.com

沒有留言:

發佈留言