2010年9月30日星期四

Benefit 德福全新專門店開幕啦!

好開心丫,Benefit 係九龍灣德福廣場開全新專門店丫!好近好近 KL 
KL 今日仲好榮幸有份參加 Benefit 德福新店 OPENING PARTY!
店舖位置於九龍灣德福廣場一期 G35 號舖,係中間位置,好容易搵到!
好多朋友仔一切黎慶祝新店開幕。
還有 TVB 的藝員同花籃呢!
夠鍾,剪綵!祝新店開張大吉!
新店廚窗設計有張好美既化妝枱,放滿 Benefit 令人愛不釋手既產品。
店內佈置尤如糖果店般,佈滿 Benefit 各式各樣的產品,客人可隨便試用。
有 2 張蜜蠟修眉枱,每張蜜蠟修眉枱都有齊所需工具,可為顧客進行蜜蠟修眉及提供服務。
而店內更設有做 Body Waxing 的房間,佈置很舒適整潔,這間比在 Facess 的一間更大間呢!
大會更準備了香檳及 Cupcake 招待,今次的 Cupcake 是有 Benefit 的招牌頭像,很美呢!
店內還陳列了 Benefit 新出產品 Ggirl Meets Pearl & Magic Ink,紫色的包裝,大愛 ar!
KL 還試了 Ggirl Meets Pearl 上手,很香很滑的!可作 Makeup Base 或加碎粉單用,有少少閃的效果,而且還有防曬呢!正! 
最後大會更送上禮物包一份,有 Toner、 POREfessional 收緊毛孔專業底霜、Posie Tint 俏粉紅的胭脂唇色液、Dandelion 芭蕾粉紅的面部粉餅同最新的 Ggirl Meets Pearl!很豐富丫!等 KL 用了再跟大家一一分享!
一個很開心的活動,多謝大會比 KL 參與樂在其中!
大家有時間都去九龍灣德福廣場 Benefit 全新專門店看看喔!

沒有留言:

發佈留言