2011年8月20日星期六

差不多用完啦,媽咪要買比阿妹啦!

大家好,我是小 KL,今日等我這個 VMV 零敏感試用大使跟大家報告一下用左一個月 The Big Brave Boo-Boo Balm 寶寶萬用抗菌軟膏的感想跟效果。

呢個月,我好乖,洗完白白,就自動自覺搽膏膏了!

因為呢,呢罐膏膏比起媽咪之前買比我用的,無痴笠笠的感覺,我最怕笠,之前的一罐我都唔肯用,上次媽咪同我搽完,我靜雞雞去洗左去丫,之後我唔肯用添!

我真係好鍾意呢罐膏膏

用左寶寶萬用抗菌軟膏,我個背脊 D 粒粒唔再痕同痛啦,而家係咪好滑滑呢!

仲有隻手都好番好多,我都無再抓啦!

連咀咀都搽得架,真係名副其實 ~ 萬用!

差不多用完啦,媽咪要買比阿妹啦!

呢個媽咪,見囡囡用得咁好,借左 dd 黎用下:

KL 隻腳經常著拖鞋,乾燥得很!

每日沖完涼搽少少,皮膚即時滋潤晒,又唔笠,唔怪得之囡囡咁鍾意用啦!

KL 用左一個星期,皮膚滑番,乾燥無晒!

就連倒刺都 KO 埋,真係好好用!

The Big Brave Boo-Boo Balm 寶寶萬用抗菌軟膏 $270 / 15g 

強效的皮膚抗菌萬用膏,具抗菌保護功效,能一次過解決 6 大嬰兒常見的敏感問題,包括尿布疹、濕疹、皮膚炎、粟粒疹、玫瑰疹或牛皮癬等問題。且能滋潤嘴唇乾裂、手指倒刺、輕微傷口、輕微燒傷修護之用。方便隨身攜帶,適合孕婦、初生嬰兒或皮膚極敏感人任使用。

不含香料、防腐劑、人 ​工色素及羥苯酯,能即時解決乾燥痕癢等現象,亦不會堵塞毛孔或引​致粉刺產生。媽媽寶寶都用得,值得推薦使用!

想看看詳細分享,可看看早前 KL 文章:讓囡囡當上VMV 零敏感試用大使

如果大家想了解更多 VMV 防敏護膚專家 ( VMV Hypoallergenics™ ),可到網站 ( 按我 ) 或 Facebook Fans Page ( 按我 ) 看看!

產品銷售點:荃灣荃錦中心 2 樓 190-191 號鋪

銅鑼灣告士打道 311 號皇室堡 1 樓 112 號鋪

九龍彌敦道 345 號永安九龍中心 

KL 的分享地方,歡迎觀看:YBlogshe.com pro.chats BlogSina BlogFashion & Beauty BlogBlogspot Blogtheztyle BlogBE Certified BlogBeauty Life BlogFacebook微博

除了留言,可以 EMAIL 給我:kanixhk@yahoo.com.hk Thank you!

沒有留言:

發佈留言